Great Minds Thinks Alike

Vi har haft en av de bästa jularna. Och med några av de finaste julklapparna. Ever. Tidigare i höstas såg jag drömstövlarna. Handsydda, klassiska och alldeles för dyra. Men ack så fina. Så när jag packade upp Mats paket låg de där. De perfekta svarta vardags-men-ändå-snygga-nog-att-gå-ut-och-äta-middag-stövlarna.

När jag sedan packade upp ett paket från mamma och pappa sa de ”det här är ju lite mal placé nu”. Där låg nämligen ett bidrag till stövlarna. Great Minds Think Alike! Det bidraget fick nu istället bli till ”handla något du inte hade gjort annars”. Som reashoppingen häromdagen, eller den finafina saken jag Ebayade hem igår kväll. Visar upp när den landar här. Är även rätt sugen på ett sådant här armband.

Hur stövlarna ser ut? Ja det är klart du ska få se! Med de andra fina klapparna jag hade äran att packa upp i lördags:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det sorgliga i det hela… Mina vader har, liksom resten av kroppen, blivit större. På morgonen får jag på mig stövlarna. På eftermiddagarna då jag stått och gått ett tag – inte en chans… Vill dock inte lästa ut eller något då mina gamla trotjänar-Acne också är så tajta just nu att jag inte kan ha dom… Så det blir några tjusiga morgonpromenader, annars väntan till hösten 2012…

Ett svar till “Great Minds Thinks Alike

  1. ojojoj vad fina de är, stövlarna! och resten av dina julisar också. kram!

Lämna en kommentar