Dagsarkiv: 02 mars 2010

20100302 Dagens stil

Jag älskar volanger. Särskilt om dom avgullifieras. Som här med jeans.
Jacka och jeans H&M, linne Filippa K, skärp farmors gamla.

Kalasredo

Pretty In Pink

Köpte ett riktigt rosa rouge. Tycker det ser så godishärligt fräscht ut på t ex Sofi Fahrman.
Inte så mycket på mig dock märkte jag. Det såg snarare ut som att jag fått två rediga örfilar. En på varje kind…
Tvätta av, sminka om, lägg ned i maskeradlådan!

Präktighetspoäng please :o)


Släktkalas

Många födelsedagar idag. Min bror, Mats pappa och Alexandras (svägerska) mamma. Tänk vilket jättesläktkalas det hade kunnat bli! En del festligheter blir det dock, lillbrorsan bjuder på middag ikväll, så nu ska här slås in paket.

GRATTIS alla tre!

Fel fel fel FEL färg

Men NÄR ska väderkartan visa grönt, orange och ännu hellre rött?